Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

Bilety przyjdą w załączniku pdf na podany w procesie zakupu adres email. Bilety przyjdą w przeciągu kilku minut od zaksięgowania wpłaty.

Nie trzeba. Bilety można pokazać na telefonie/tablecie.

W przypadku wykupienia dodatkowej opcji “Biletu premium” i zgłoszenia chęci rezygnacji z biletów najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia, expotickets.pl dokonuje zwrotu pieniędzy.

 

W celu uzyskania zwrotu pieniędzy za bilet należy wysłać taką prośbę mailem na adres info@expotickets.pl.

 

Zwrot pieniędzy za bilety zostanie przekazany na rachunek karty kredytowej, która została użyta do zakupu lub, jeśli za bilety zapłacono przelewem, na numer konta bankowego, z którego został wysłany przelew.

Przede wszystkim proszę sprawdzić czy bilety nie trafiły do spamu. Możliwe także, że w procesie zakupu został podany niepoprawny adres email. Proszę napisać na info@expotickets.pl i wyślemy bilety ponownie.

Nie, bilety nie są imienne i można na swoje nazwisko kupić bilety dla znajomych.

W razie innych pytań prosimy o kontakt poprzez formularz poniżej: